Najczęściej zadawane pytania

Nie wszystkie integracje dla BaseLinkera zostały wypisane na naszej stronie. Z systemem BaseLinker integrujemy także systemy CRM itp. Posiadamy inne autorskie rozwiązania oraz dystrybuujemy rozwiązania naszych partnerów. W sytuacji, gdy na stronie nie ma interesującej Cię integracji, zachęcamy do skontaktowania się z nami - Zadzwoń - +48 730 000 481

Jeśli korzystasz już z systemu BaseLinker, możemy wykonać dla Ciebie dokładny audyt istniejących konfiguracji, ponieważ być może istnieje możliwość poprawy ich działania. Chętnie wykonamy również nowe potrzebne integracje i wdrożenia.

Nasze rozwiązania są dopasowane do potrzeb klienta. Dokładną wycenę możemy przedstawić po analizie przedwdrożeniowej. Przed rozpoczęciem prac klient otrzymuje od nas zakres prac oraz wycenę, która obejmuje koszty wdrożenia oraz licencji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas wiadomość mailową sprzedaz@orbis-software.pl, skontaktuj się z nami telefonicznie +48 730 000 481. Bardzo ważne! W przypadku wiadomości mailowej opisz dokładnie, co mielibyśmy dla Ciebie wykonać.

Jak najbardziej! Warto wykonać audyt istniejących konfiguracji systemu BaseLinker. Jeśli zlecisz nam taki audyt, z ogromną starannością i dokładnością zweryfikujemy poprawność i działanie istniejących konfiguracji. Być może istnieje możliwość wprowadzenia drobnych lub nieco większych zmian, które usprawniają działanie całej integracji.

Tak, faktury VAT wystawiane są z reguły z ostatnim dniem miesiąca lub w innym umówionym terminie.

Całość konfiguracji i wszystkie wymagane wdrożenia jesteśmy w stanie wykonać nawet w ciągu kilku dni.

Czasy w jakich przyszło nam świadczyć usługi zmusiły nas do dobrania odpowiedniego sposobu realizacji powierzonych zadań. W chwili obecnej najbardziej preferowanym przez nas sposobem zarówno przeprowadzenia audytu istniejących integracji z systemem BaseLinker, jak i wykonania całkowitego wdrożenia systemu BaseLinker od początku wraz z wykonaniem wymaganych innych wdrożeń, jest działanie z wykorzystaniem narzędzi dostępnych online. Jeśli chcesz poznać dokładny schemat działań, skontaktuj się z nami!

Korzystanie z usług z więcej niż jednego integratora może powodować nie pożądane skutki. Zapraszamy do kontaktu.

W opracowaniu. Dowiedz się więcej kontaktując się z nami.

Oprogramowanie integracyjne instalowane jest w Twojej infrastrukturze, dzięki czemu nikt z zewnątrz nie widzi danych osobowych oraz transakcyjnych.

W opracowaniu. Dowiedz się więcej kontaktując się z nami.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

2500+ beautiful website blocks, templates and themes help you start easily.

Orbis Software Polska Sp. z o.o.


52-340 Wrocław
ul. Goleszan 24/1
T: +48 730 000 481
E: biuro@orbis-software.pl
NIP: 8943046669
KRS: 0000466567

Nasze social media!

© 2022 Orbis Software Polska sp. z o.o.  |  All rights reserved.