Najczęściej zadawane pytania

Nie wszystkie integracje dla BaseLinkera zostały wypisane na naszej stronie. Z systemem BaseLinker integrujemy także systemy CRM, itp. Posiadamy inne autorskie rozwiązania oraz dystrybuujemy rozwiązania naszych partnerów. W sytuacji gdy na stronie nie ma interesującej Cię integracji zachęcamy do skontaktowania się z nami - Zadzwoń - +48 730 000 481

Jeśli korzystasz już z systemu BaseLinker, możemy wykonać dla Ciebie dokładny audyt istniejących konfiguracji, być może istnieje możliwość poprawy działania. Chętnie wykonamy również nowe potrzebne integracje i wdrożenia

Nasze rozwiązania są dopasowane do potrzeb klienta. Dokładną wycenę możemy przedstawić po analizie przedwdrożeniowej. Przed rozpoczęciem prac klient otrzymuje od nas zakres prac oraz wycenę, która obejmuje koszty wdrożenia oraz licencji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas wiadomość mailową sprzedaz@orbis-software.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie +48 730 000 481, lub odbierz darmową konsultację. Bardzo ważne, w przypadku wiadomości mailowej opisz dokładnie co mielibyśmy dla Ciebie wykonać.

Jak najbardziej! Warto wykonać audyt istniejących konfiguracji systemu BaseLinker. Jeśli zlecisz nam taki audyt, z ogromną starannością i dokładnością zweryfikujemy poprawność i działanie istniejących konfiguracji. Być może istnieje możliwość wprowadzenia drobnych lub czasami większych zmian usprawniających działanie całej integracji.

Tak, faktury VAT wystawiane są z reguły z ostatnim dniem miesiąca, lub w innym umówionym terminie.

Całość konfiguracji oraz wszystkie wymagane wdrożenia jesteśmy w stanie wykonać nawet w ciągu kilku dni.

Czasy w jakich przyszło nam świadczyć usługi zmusiły nas do dobrania odpowiedniego sposobu realizacji powierzonych zadań. W chwili obecnej najbardziej preferowanym przez nas sposobem przeprowadzenia audytu istniejących integracji z systemem BaseLinker, lub wykonania całkowitego wdrożenia systemu BaseLinker od początku, wraz z wykonaniem wymaganych innych wdrożeń, jest przeprowadzenie całości z wykorzystaniem narzędzi dostępnych online. Jeśli chcesz poznać dokładny schemat działań skontaktuj się z nami!

Korzystanie z usług z więcej niż jednego integratora może powodować nie pożądane skutki. Odbierz darmową konsultację aby przekonać się jakie rozwiązania możemy dla Ciebie wypracować.

W opracowaniu. Dowiedz się więcej kontaktując się z nami.

Oprogramowanie integracyjne instalowane jest w Twojej infrastrukturze, dzięki czemu nikt z zewnątrz nie widzi danych osobowych oraz transakcyjnych.

W opracowaniu. Dowiedz się więcej kontaktując się z nami.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

2500+ beautiful website blocks, templates and themes help you start easily.

Orbis Software Polska Sp. z o.o.


Siedziba
ul. Wagonowa 10, Wrocław
T: +48 730 000 481
E: biuro@orbis-software.pl
NIP: 8943046669
KRS: 0000466567

Nasze social media!

Spotkaj się z nami

© 2022 Orbis Software Polska sp. z o.o.  |  All rights reserved.