Synchronizujemy dane z systemem BaseLinker

Pomagamy sprzedawcom internetowym osiągnąć pełną synchronizację systemu BaseLinker z innymi systemami za pomocą naszych integracji.

Znasz system BaseLinker ale brakuje Ci poukładania przepływu danych i informacji zgodnie z systemami jakich używasz w Organizacji? Z naszą pomocą wypracujemy najlepszy model danych tak aby realizacja zamówień przebiegała autonomicznie i wydajnie. 

Co robimy dla naszych klientów?

Integracja z systemem ERP

Autonomicznie pobierzemy zamówienia klientów z BaseLinker do Twojego systemu ERP takiego jak Subiekt GT, Nexo PRO, Navireo, Commarch Optima czy dowolnego innego

Przesyłanie stanów magazynowych do BaseLinker

Posiadasz własny magazyn lub kilka magazynów logicznych? Jednocześnie integrujesz się z platformami b2b dostawców śledząc ich stany magazynowe?

Tworzenie lub przesyłanie dokumentów handlowych

Korzystasz z systemu ERP i jednocześnie zewnętrznego systemu do fakturowania? Z naszą pomocą nie będziesz musiał używać zewnętrznego systemu. 

Czas synchronizacji danych 

Posiadasz kilka lub kilkanaście kont na allegro a produkty szybko rotują? Synchronizacja stanów magazynowych co 5 minut brzmi jak wieczność?

Logistyka gabarytowa

Sprzedajesz produkty na paletach i w wielu paczkach? Integracja z kurierem nie rozwiązuje Twojego problemu, ponieważ Twój zespół musi tworzyć paczki w arkuszu kalkulacyjnym aby zlecić transport do klienta?

Przesyłanie produktów do BaseLinker

Marzysz o systemie zarządzania produktami w którym przejmiesz kontrolę nad monitorowaniem jakości swojej oferty? Z naszą pomocą uruchomisz system PIM (product information Management)

Systemy które połączyliśmy z BaseLinkerem

Logo Comarch ERP Altum
Logo Comarch ERP CL
Logo Comarch ERP Optima
Logo Enova365 dla biznesu
Logo Navireo przyjazny system ERP
Logo Subiekt GT
Logo Subiekt Nexo
Logo Microsoft Dynamics NAV
Logo Sap Business One
Logo Softlab ERP by Asseco
Logo Streamsoft Prestiż
Logo Symfonia ERP
Logo Agility
Logo Anteeo Platforma logistyczna
Logo Logifact WMS
Logo Proxilog Formica WMS
Logo EasyStorage
Logo api2ship
Logo Pekaes
Logo Raben
Logo Rhenus Logistics
Logo Rohlig Suus
Logo zadbano.pl
Logo Bemet
Logo BPA Platform
Logo SharePoint
Logo Microsoft Exchange
Logo XML

Dlaczego warto z nami współpracować?

Wysokie bezpieczeństwo

Oprogramowanie integracyjne instalowane w Twojej infrastrukturze, dzięki czemu nikt z zewnątrz nie widzi danych osobowych oraz transakcyjnych

Doradztwo wdrożeniowe

Standard naszej pracy obejmuje zbadanie potrzeb biznesowych i dobranie optymalnych rozwiązań na podstawie naszego doświadczenia, i dobrych praktyk rynkowych

Indywidualne dopasowanie

W odróżnieniu do naszej konkurencji otrzymujesz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych, a nie odwrotnie

Nasz zespół tworzą ludzie od lat związani z branżą IT i projektowaniem aplikacji biznesowych. Doświadczenie zdobywali w firmach takich jak Insert, hurtownie internetowe, najwięksi sprzedawcy na Allegro. Wspieramy małe, średnie i duże projekty. Znamy zalety i ograniczenia BaseLinkera. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania zwiększające wydajność procesów biznesowych.

Obraz mockup BPA Platform

Jako osoba nietechniczna możesz zobaczyć, jak działają Twoje procesy.

Z jakimi branżami pracujemy?

Wyposażenie wnętrz
(meble i oświetlenie)

Autonomicznie pobierzemy zamówienia klientów z BaseLinker do Twojego systemu ERP takiego jak Subiekt GT, Nexo PRO, Navireo, Commarch Optima czy dowolnego innego

Elektronarzędzia

Posiadasz własny magazyn lub kilka magazynów logicznych? Jednocześnie integrujesz się z platformami b2b dostawców śledząc ich stany magazynowe?

Akcesoria i przybory kuchenne

Korzystasz z systemu ERP i jednocześnie zewnętrznego systemu do fakturowania? Z naszą pomocą nie będziesz musiał używać zewnętrznego systemu. 

Książki, e-booki

Posiadasz kilka lub kilkanaście kont na allegro a produkty szybko rotują? Synchronizacja stanów magazynowych co 5 minut brzmi jak wieczność?

Artykuły spożywcze

Sprzedajesz produkty na paletach i w wielu paczkach? Integracja z kurierem nie rozwiązuje Twojego problemu, ponieważ Twój zespół musi tworzyć paczki w arkuszu kalkulacyjnym aby zlecić transport do klienta?

Odzież i obuwie

Marzysz o systemie zarządzania produktami w którym przejmiesz kontrolę nad monitorowaniem jakości swojej oferty? Z naszą pomocą uruchomisz system PIM (product information Management)

Wybrani klienci

Logo Bricoman
Logo Galicja Tomaszek
Logo Jungowska Wydawnictwo
Logo Leddo
Logo Mokate
Logo Obsessive
Logo Dresówka
Logo Topex

Porozmawiajmy o usprawnieniu Twojego biznesu!

Dzięki rozmowie z naszym ekspertem uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Dowiedz się jak oferowane przez nas narzędzia mogą pomóc zautomatyzować Twój biznes.

Skorzystaj z darmowej konsultacji - Orbis-Software Polska

Kto skorzysta z konsultacji?

Kto nie skorzysta z konsultacji?

Nie znalazłeś tego czego szukasz?

Napisz nam o tym poniżej!

Odwiedź też nasz profil na LinkedIn

Orbis Software Polska Sp. z o.o.


Siedziba
ul. Wagonowa 10, Wrocław
T: +48 730 000 481
E: biuro@orbis-software.pl
NIP: 8943046669
KRS: 0000466567

Nasze social media!

Spotkaj się z nami

© 2022 Orbis Software Polska sp. z o.o.  |  All rights reserved.